پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5497
-
الف
+

قربان محمدپور از احتمال ساخت «سلام بمبئی 2» خبر داد

قربان محمدپور اعلام کرد «سلام بمبئی ٢» را با حضور ستارگانی از سینمای ایران و بالیوود خواهد ساخت.

قربان محمدپور اعلام کرد «سلام بمبئی ٢» را با حضور ستارگانی از سینمای ایران و بالیوود خواهد ساخت.

به گزارش آی‌فیلم، قربان‌پور در ارتباط با ساخت «سلام بمبئی 2»، بیان کرد: فیلمنامه «سلام بمبئی 2» را آماده دارم و پس از اتمام اکران «سلام بمبئی» شروع به پیش‌تولید آن خواهم کرد.

وی در مورد داستان این فیلم که در ادامه «سلام بمبئی» خواهد بود، گفت: داستان این فیلم اصلا ربطی به ادامه این فیلم ندارد و در فضای متفاوت‌تری نسبت به فیلم «سلام بمبئی» است.

وی در مورد این که باز از این تیم بازیگری می‌خواهید در «سلام بمبئی 2» استفاده کنید گفت: فعلا نمی‌توانم در مورد تیم بازیگری آن صحبتی بکنم ولی قطعا تغییراتی خواهم داشت. فقط می‌توانم بگویم قطعا بازیگر نقش اول فیلم، هندی است و دو تا بازیگر اصلی مرد دارد که آن نقش‌ها را بازیگران ایرانی بازی خواهند کرد و کل قصه نیز در هند می‌گذرد.

کارگردان «سلام بمبئی» در پاسخ به این سوال که چرا نام فیلم را «سلام بمبئی 2» گذاشتید در صورتی که قصه فیلم هیچ ارتباطی با فیلم «سلام بمبی» ندارد، گفت: من هر فیلمی در کشور هند بسازم با هر موضوعی نام «سلام بمبئی» در آن خواهد بود و شاید این نام به «سلام بمبئی 9» و «سلام بمبئی 10» هم برسد.

وی با اعلام این که از بازخوردهای «سلام بمبئی» راضی هستم، بیان کرد: نقش اول قسمت دوم «سلام بمبئی» را یک بازیگر زن از سینمای هندوستان برعهده خواهد داشت و به زودی خبرهای بیشتری را در این ارتباط در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهم داد.

ص گ / ح ی

نظر شما
ارسال نظر